[pgday.fr] PGDay France @ Marseilles

Maxime Longuet m.longuet at itika.net
Mer 17 Jan 16:51:12 CET 2018

--
Maxime LONGUET - ITIKA

http://www.itika.net

Infogérance Serveur et Développement Web Métier
Tel : +33 (0)4 91 42 53 41
Icq : 41187110
Skype : maxime.longuet
Twitter : @mtcocktail
Membre Libertis : http://www.libertis.org

The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Les informations contenues dans ce message electronique ont un caractere strictement confidentiel et sont exclusivement destinees a la personne a laquelle il est adresse. Toute divulgation, utilisation, diffusion ou reproduction de tout ou partie de ce message, ou des informations qu'il contient, est interdite. Si vous n'etes pas destinataire de ce message, merci d'en avertir immediatement l'expediteur et de detruire le message.